Forsinkelser grundet covid-19

Oplever du forsinkelser på dine varer fra Living-Room?

Vi har det sidste år desværre oplevet forsinkelser på vores varer som kommer oversøs fra og oplever det til stadighed. Vi kæmper hver dag en kamp med rederierne verden over, for at få varer hjem til vores kunder.

Mange brancher oplever skibe, containere og lastbiler, som ender i backlog ved havne og grænseovergange, der kan være mistanke om Covid-19 ombord på skibene, som gør at de skal holde i havn i flere uger. Der er mange faktorer der spiller ind og vi er helt bundet på hænder og fødder, når vi får en ny melding fra en leverandør om forsinkelser. Det eneste vi kan gøre er at melde videre ud til vores kunder, at der er kommet forsinkelser på deres varer, hvilket altid er ærgerligt og træls. Vi kan sagtens sætte os ind i vores kunders situation og hvor brændende man ønsker at modtage sine varer som man har købt og betalt, men vi er låst fast og afhængige af vores leverandører. 

Det seneste år er prisen på fragt mm. steget med over 500% for alle, hvilket vil betyde at man skal betale 5 x så meget som normalt, for at få sine varer hjem - dette resulterer i en højere slutpris, hvilket vi ikke er interesseret i. Vi arbejder derfor løbende også med andre løsninger, som kan sikre de konkurrencedygtige priser samtidig med vi ønsker at yde den bedste service. 

 

Vi gør altid alt hvad vi kan for at informere vores kunder om deres varer og situationen - vi arbejder i døgndrift for at få varer hjem til jer alle. 

 

Du kan læse mere om udfordringerne i forbindelse med covid-19 situationen her:

https://www.dr.dk/nyheder/penge/coronalukkede-havne-skaber-koe-paa-havets-motorveje-nu-rammer-det-forbrugerne